Moja izkušnja | Moj tipični jedilnik | Moj nasvet

Moj tipični jedilnik

Na tešče spijem 3 dcl vode, nato si v sokovniku na hladno stiskanje pripravim sveže stisnjen sok iz surovega sadja in zelenjave. Sledi redna jutranja telovadba. Odkar sem prebrala knjigo Vikorije Boutenko »Zeleno za življenje«, si zjutraj večkrat pripravim zelene kašaste sokove.

Zakaj sok? Zato, ker sokovi iz surovega svežega sadja in zelenjave naše celice zelo hitro oskrbijo z vsemi hranilnimi snovmi, ki jih le te potrebujejo. Sok se zelo hitro prebavi in asimilira, včasih že v nekaj minutah, za kar je potreben le minimalni napor prebavil.

Tako telesu dam možnost, da se očisti odpadnih snovi, saj od 4. ure zjutraj do 12. ure v telesu poteka proces čiščenja. Dobro je vedeti, da so sadni sokovi čistilci našega telesa, zelenjavni pa so graditelji in regeneratorji. Do kosila pojem še kakšen sadež, recimo jabolko, banano, kar pač imam pri roki.

Za kosilo pojem skledo sezonske solate, ki ji velikokrat dodam ali semena ali avokado ali presni preliv. Za popestritev si večkrat pripravim kakšno nasitno presno jed kot so presni semenski polpeti, presna pizza, presna lazanja, presni špageti ali rezanci, presni krekerji, presna tortilja, polnjene paprike,... skratka možnosti v presni kuhinji je neskončno.

Popoldan pojem malo oreščkov, recimo mandlje, lešnike ali makadamijo… Če si zaželim kaj sladkega, pojem malo suhega sadja.

Za večerjo pojem kakšen sadež.

Nazaj